Framtid?

Borde fixa och styra upp saker, se till att jag jobbar framåt. Borde jobba på avhandlingen, borde skriva klart artiklar, borde rätta labbrapporter. Borde också se till att jag har en inkomst i sommar, så att jag inte går på minus. Borde också hyra ut min lgh i sthlm och få bort så mycket fasta kostnader som det går. Borde, borde, borde. På något sätt har det hela blivit lite övermäktigt. Vet inte vilken riktning som jag borde jobba i.

Det var inte såhär jag tänkte mig att det skulle bli i sommar, ville ha lite mer tid på mig. Men man ska inte vara bortskämd och lita till a-kassa. Man får helt enkelt se till att styra upp saker själv. Kommer nog i framtiden alltid att förhandla in ett avgångsvederlag i anställningar, eftersom a-kassa inte går att lita på.


/Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0