Sista veckan

Gör sista veckan på uni nu. Bara fyra dagar kvar, tills jag blir utslängd och fri. Fyra långa dagar kvar. Och ingen avhandling eller doktorstitel i sikte... Har jag misslyckats?? Tror det. Borde jag känna mig misslyckad?? Hell No! Framtiden får utvisa om det blir en doktor av denna tjej. Sitter nu och försöker att motivera mig att jobba på avhandlingen. Kan säga att det går sådär.. Finns så mycket annat som är så otroligt mycket roligare och mer inspirerade. Men fyra dagar... Fyra dagar. /Ninni

Kommentarer
Postat av: Tiny

Wohoo. Heja på. Har hittat en kompis här i byn, som råkade ut för samma sak. Ni ska få träffas.

2011-05-23 @ 21:14:43
Postat av: Ninni

Så du menar att livet går vidare ändå??

2011-05-24 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0