Ninni på en buss

Sitter på bussen som tar mig från sthlm till skogen, från stressen till lugnet, hem till min kärlek. Har varit i sthlm ett par dagar och undervisat, så som jag gör varje vecka. Det har varit, så som det brukar, intensiva dagar med mycket jobb, äta ute och fest.
Intensiva dagar både ger och tar energi och just i skrivande stund känns det lite tomt i huvudet. Som att det inte finns mycket alls att skriva om, inte mycket alls att tänka till om. Jag kan också se att jag ser lite sliten ut på reflektionen i dataskärmen. Tror att detta är en dag när inte ens smink hjälper, en dag då jag kommer att försöka att undvika speglar för att inte skrämma livet ur mig... men nu ska jag nog ta tag i en hög rapporter från studenterna som bör rättas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0