Ninni back on track

Klockan är strax efter 9 och jag sitter med laptopen i knät och ska precis börja pyssla med avhandlingen. Helt utan väckarklocka (nja, det var väl en liten en som kom in o väckte oss i morse) och ganska pigg. Få se om det betyder att jag kommer att jobba bra idag.
Företaget som jag var på arbetsintervju hos har frågat om jag kunde tänka mig att flytta till Holland och börja jobba därifrån. Har ingen aning om vad det skulle innebära, vilken typ av jobb det skulle vara (det är information som inte ges). Och är jag sugen på att flytta till Holland, nej. Det kanske märks att det finns saker som stör mitt avhandlingsarbete.
/ninni

Kommentarer
Postat av: T

Och du FÅR jobbet?!? Wow, vad du är grym!!!

2011-03-11 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0