Lördagskväll framför datorn...!

Nu sitter jag här framför en dator och försöker att jobba på en lördagskväll (självklart finns det inget som heter ob-tillägg när man skriver en avhandling). Illa, säger jag bara. Min professor vill också att jag ska sitta online på skype hela tiden och jag fick ett lite småargt mail att jag inte varit anträffbar hela dagen, bla missat ett samtal när jag var i tvättstugan. Får helt enkelt bita ihop och tycka att det är ett ok beteende.
.
Var precis och handlade eftersom jag insåg att jag inte ätit ordentligt idag. Funderade på en pizza men att gå in på en pizzeria sliten och i mjukisar på en lördagskväll och beställa enbart en pizza är på gränsen till vad jag klarar. Känner mig patetisk på ngt sätt. Det är som en svaghet jag har, att inte kunna köpa en hämtpizza för att äta ensam en lördagskväll.
.
.
/ninni
PS. punkerna är för att jag inte kan få in rader emellan annars...

Kommentarer
Postat av: srepue

Kan du, rent vetenskapligt, förklara varför måste ha punkter emellan dina radbrytningar när inga andra behöver det? ;)

2011-04-08 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0