Lite annorlunda

Ibland känner jag mig så udda. De som känner mig säger att jag är social och trevlig, men ibland... så känner jag mig bara konstig. Jag går en kurs nu där vi ska lära oss om företaget jag jobbar på och en viktig del är tydligen att vi ska lära känna varandra, skapa kontakter för framtiden. Så jag agerar ut min sociala kompetens och håller inte tillbaka alls. Reaktionerna ibland är lite avvaktande. Klassens clown passar inte riktigt in. Det kanske är förståeligt när jag tänker efter...

Jag var på konsert i lördags. Säkert! spelade med Ludwig Bell som uppvärmning. På dagen hade jag kommit på att jag egentligen är lite olyckligt kär. Låtar om olycklig kärlek, ett vara skör och bitter som Ludwig gav en skön urladdning. I söndags sprang jag och lät inte bli att skicka ett onödigt sms till min fd springkompis och tillika ovan nämnda man. Snart ska jag bryta och se till dem som faktiskt är snälla mot mig. Och då pratar jag inte bara om potentiella framtida partners utan vänner överlag.

Läste just Ninnis inlägg. Hon är bara för cool som alltid vågar och som bara är. Åker till Holland på intervju, sådär bara. Och allt detta i en period av mycket hårt arbete.

Jag ska åka på fjälltur med några nyfunna vänner. Hit ska vi, men då kommer det vara snö.




Kommentarer
Postat av: N

Du är ju lite annorlunda, så som alla är, men på ett bra sätt! Like it a lot.

2011-03-23 @ 08:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0