läggdags...

Jag har kastats mellan nojjande och en massa trevliga stunder den senaste tiden. Jag har varit fast besluten att skaffa mig ordning och reda i vardagen, skaffa mig ett nätverk på den nya orten, lära mig nya jobbet och målmedvetet träna inför maratonloppet. Ha kontroll i mitt liv helt enkelt.

Visst vill jag träffa en kille. Visst vill jag ha familj, ett eller flera barn att fostra och lära mig mer om mig själv genom dem. Men jag har känt mig lite ur balans sedan flytten... varit trött och inte alls fått struktur - förutom på träningen.

Vad händer då?

Jo, jag får reda på av sjukgymnasten att jag kommer gå sönder om jag springer så långt som en mara, men att det nog ska gå. SNacka om att jag fick bra undanflykt för att slippa träna. Kyla, regn, brist på s

Kommentarer
Postat av: Ninni

Meh, du kan ju inte springa ett maraton om du kommer att gå sönder, det är ju inte speciellt trevligt o gå sönder...

2011-03-30 @ 14:31:13
URL: http://domtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0