Nu så.


Måste börja styra upp saker. På riktigt. Fixa allt så att det går runt. Mest ekonomin behöver fixas... Alltså sysselsättning behöver styras upp. Telefonsamtal behöver ringas, mail behöver skrivas. Men det känns så tråkigt, kan inte alls få upp min inspiration för att skaffa ett jobb. Känns som att de flesta jobb är omotiverade och att man inte kommer att bidra till något bra. Jag vet (egentligen hoppas) att det inte är sant, att jag bara behöver komma igång lite så att jag är lite mer på banan igen.

Fast jag kan inte säga att jag är av banan, bara på ett annat spår. Gör saker jag gillar just nu, har lärt mig en hel del nytt och tagit upp gamla hobbies. Kanske det blir något av det ändå. Kanske det är det som är början till min nya bana, vi får väl se.

/Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0