En sommarkväll på verandan

Sitter på baksidan och ska försöka att fixa en bild och en beskrivning till en artikel som jag jobbat på. Det är precis sådär pittoreskt som man kan tänka sig utomhus: solen börjar gå ner, det blåser lite fint, fålarna kvittar. Ja, precis sådär trevligt som det kan vara en sommarkväll i sverige när det varit en varm dag.

O på något sätt är det lite trevligt att sitta och pyssla med något. Sitta och tänka.

Fast, jo, det är ju uni-grejer och då blir jag ju faktiskt automatiskt lite små-förbannad. Kan berätta att jag drömde att jag blev jagad av asiater häromnatten... Det var ungefär så jag hade känt mig hela dagen innan så inte helt förvånande.


/Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0