Nu blommar det i rabatten!

Försöker svänga mig med nåt flott ordspråk, men har insett att jag inte är helt hundra på hur det ska uttryckas. Det är en liten vink till Ninni, som är en hejare på att hålla bloggen uppdaterad, men är inte alltid så bra på alla uttryck jag använder. Kanske är det extra svårt när jag hittar på och lägger till ibland.
Jo, jag vet att jag har varit kass på att blogga, men... jag har blivit kär, avskärmat mig och inte haft tid med vänner och surfande (allt till mitt eget förtret, såklart). Dessutom har min dator haft ett besvärande surrande ljud, men nu, sisådär ett år efter att det började surra och inom garantitiden har jag lyckats få ordning på det. Fraktfirman kom till och med till min arbetsplats och hämtade och lämnade den efter lagningen.

Så, slut med bortförklaringar och fler inlägg från mig!

-Tiny

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kul att du är tillbaka. :)

2011-08-06 @ 11:10:19
URL: http://domtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0