No more procastination

Senaste dagarna har jag gjort allt, precis allt, för att slippa skriva klart en artikel. Nu får det vara slut med det. Nu gör jag klart artikeln. Läser det som finns och fixar till. NU.

För att klara det så tänker jag sitta och dricka. Några glas vin. Det får bli så.. Inte går det utan i alla fall. Kanske går det med. Har fått det rådet från många håll att när man skriver klart sin avhandling så är det bra att ta ett par glas. Har tyckt att det är galet men nu får det bli så... Inte mår jag bra utan det i alla fall. Kanske mår jag lite bättre med.

/Ninni

Kommentarer
Postat av: Tiny

Haha. Jag vet var det kommer ifrån, men då var det nog whiskey?

Ja, prova du, men min erfarenhet är att det har precis samma effekt som att man diskar, tvättar fönstren och planterar om blommor infö en tenta. Check på det sista där, btw.

2011-07-27 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0