Utsatt för risk

Ska till Stockholm i helgen. Det blir skönt att komma hem några dagar. Jag bor ju här, men det känns hemtamt i Stockholm. Jag går automatiskt till rätt perrong när jag ska ta T-banan nånstans och vet åt vilket håll saker och ting ligger. Så funkar det inte riktigt här ännu. Eller inte alls faktiskt.

Det ska såklart bli väldans roligt att att hänga med mina kompisar också.

Farligt nog har jag bokat in en springdejt med några galna maratonlöpare också. Jag råkar vara kär i en av dem. Så jag tänkte jogga efter dem i 30 kilometer på lördag morgon. Det har jag aldrig gjort. Inte så långt.

Fan, vad gör man inte för att få se några slender asses.




Kommentarer
Postat av: N

Jahaa, var det sånt sällskap det visste jag inte...

2011-02-25 @ 11:39:09
Postat av: Louismai

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-05-25 @ 09:49:58
URL: http://louismai.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0