Ny "stad"

Jag är kär. Eller åtminstone lite förälskad i allt nytt. Och tur är det. För jag har nyligen flyttat från Stockholm till en liten ort i södra Norrland. I morse var det -18 grader. Jag vet att det är kallt och mycket snö i hela landet, men min flytt till Norrland kommer jag alltid minnas som året med stora mängder snö och då jag tog fram dunjackan igen. Den jag köpte i slutet på 90-talet, alltså.

Man vad är jag kär i då? Jo, snön och precis allt som händer på fabriken jag jobbar på.. Min nya bil som jag investerat i för att kunna ta mig till mataffären och skidspåret. Mina nya vänner.

Nästa utmaning blir att se om jag vågar åka till storstan någon helg och att uppleva allt och framförallt träffa alla jag saknar. En sådan enkel sak som ett trevligt fik och människor i rörelse.

-Tiny

Kommentarer
Postat av: N

:)



Storstaden nästa helg??

2011-02-21 @ 11:33:12
Postat av: Anonym

maybe, baby. finns det någon att hålla i handen i folkvimlet?

2011-02-21 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0