Ninni_ASAP

Måste ju bara skicka in ett inlägg i vår nya blogg, som jag tjatat på Tiny att vi borde ha... även om jag inte riktigt har tid just idag.

I dag är det deadline, deadline, deadline..! Borde fixa klart med en artikel idag. Få den att funka. Faktum är att jag måste få den att funka idag. Den måste skickas vidare, ASAP..

... åååh, varför ska det finnas ngt som kallas deadline. Varför måste man vara stressad.. Så mycket skönare att inte vara det. På något sätt har jag tröttnat så mycket på all stress, på att hela tiden känna att man måste försöka lite mer. Jaja, om jag gör klart så har jag ju det ur världen. Så det är väl bara att "bita i det sura", så att säga...


over and out..
/Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0