Ninni från sängen

INTE fan blev jag klar i går... Och idag vägrar jag att lämna sängen.. Alltså jag reviderar artikeln från sängen. Tror att jag behöver värmen och "livmoderskänslan" från sängen för att klara av att jobba på surdegen på riktigt..

Min kille hjälper mig med att gå igenom den, det är helt enkelt omöjligt att ens försöka att förbättra den själv. Som att hjärnan inte längre kan läsa vad som står i den. Egentligen borde det vara min handledare på universitetet som går igenom den men det verkar inte hända inom en snar framtid.

Jag tänker att det blir hårt arbete en dag till och sen imorrn blir det frisk luft, korvgrillning och skidor. Hur hurtigt som helst... Vad har hänt...?

Kommentarer
Postat av: T

haha. kan det vara den där nya killen som får ut dig på skidor??

-T

2011-02-22 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0