Lite seg...

Fick iväg artikeln till min professor häromdagen efter 4 dagars intensivt jobbande på den. Var riktigt stolt när hela dokumentet var helt redigerat, inte en enda mening stod kvar i ursprunligt format. Sen var det förberedelser för undervisning och undervisning...

Det blev aldrig skidor och dyl emellan, utan jag körde bara på. Det börjar kännas nu, nu när jag borde tagga upp igen för nästa uppgift. Nej, detta är inte en bra månad.

Men ska passa på och ta det lugnt i helgen i alla fall. Tiny kommer ner till sthlm och jag är också här så då kan vi hänga lite IRL!! :)

/Ninni

Kommentarer
Postat av: T

2011-02-28 @ 23:01:38
Postat av: T

Grymt att du lämnade in artikeln. Kräv respons NU, typ.

2011-02-28 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0