Försenad Tiny

Fortsätter på temat ASAP (vilket för övrigt alltid får mig att tänka på ett instrument vi hade på universitetet).

Post-helg drabbades jag först av den vanliga söndagsångesten, följt av att jag försov mig i morse. Min mobil har en fin funktion att den blinkar när alarmet ringer på mornarna. So far, so good. Om man vänder på den, slutar den att ringa. Skitbra. Det kan man även göra i sömnen när man snoozar.

Så på skitdåligt humör rusar jag in klockan 9:01 (Vi har flextid mellan 7:30 och 9:00), är lagom kort mot min kollega (Ninni kan skriva under på hur otrevlig jag kan vara under när jag är pressad) och upptäcker att jag skulle vara på en kurs ca 10 minuter därifrån. Klockan 9, såklart. Plus att min kollega frågar mig hur långt jag kommit med ett projekt som ska vara klart på fredag. Dead line BIG TIME, en sån där som man inte kan skjuta på, där rappporten ska vara inne och godkänd av närmsta chef.

Så inte ska jag sitta här och blogga. Borde ju fixa det läckande handfatet i stället. Bland annat.

-Tiny

Kommentarer
Postat av: N

En pressad Tiny är inte att leka med.



Men om linan redan är död så hjälper det väl inte att skjuta på den... (humor på hög nivå!!)

2011-02-22 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0