städ- och klädbytardag

Naturskyddsföreningen ordnar Klädbytardag i dag.
Sådant uppskattar jag. Varje jul och födelsedag vill min mamma ge mig nåt. Jag får kli på kroppen och taggarna utåt. Jag tycker om att få saker, men inte att få bara för sakernas skull. OCh just kring jul är hysterin så stor att det blir extra obehagligt.

Min kille åkte till Japan i går. Gaaah, känns lustigt att säga det. Min kille. Nåväl, min syster säger att man ska ljuga lite när man nojar. Det funkar skitbra.
Det är nämligen så lätt att lyckas vända sina egna tankar till mitt eget förfall. Ja, jag är snart 35 (om ett par dagar) och jag har inga barn, precis skaffat kille för mfffpte gången och har kanske haft ett eller ett par jobb alldeles för länge. Jag skulle kunna vara bitter, men nej. Jag är glad och tacksam för allt och alla jag har i mitt liv.

Lite extra roligt blir det såklart att jag har träffat en man. Hehe. Jag vill skrika ut det till allt och alla.

Idag har jag miljoner saker att fixa. Mitt golv är tapetserat med papper och tidiningar. Emellan ligger det damm och grus. Jag har fått färg av min hyresvärd, så nu kan jag börja måla. Imorgon kommer mina föräldrar och då får det gärna finnas en sovplats för dem. dessutom har jag planer att hälsa på vänner i Gävle, gå på teater och handla bra grejer i stan.

-Tiny

ps. ursäkta för mitt halva meddelande sist. Det blev nåt vajsing när jag postade inlägget. skulle skriva nåt om att det var väldigt enkelt att hitta på undanflykter till att slippa träna. och att typ vara rädd för att ramla omkull när jag springer. att jag sprungit typ 50k i veckan fram tills dess verkar inte hjälpa, så nu är jag nere i typ 20k per vecka. Det är lika mycket som helgens långpass brukar vara. ds.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Din kille! :)

2011-04-14 @ 18:07:57
URL: http://domtin.blogg.se/
Postat av: Ninni

Och du vill skrika ut det till allt och alla!! :)

2011-04-14 @ 18:08:48
URL: http://domtin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0