Jo men visst.

Jo så är det nog, att motvinden kom emot mig. I alla fall universitetskarriärsmässigt. Och visst har jag varit deppig över det. Tungt känns det. Men jag har det ju bra på många andra sätt. Måste komma ihåg att pyssla med lite mer sånt som går bra också, sånt som ger mig energi. Ta doktorstiteln på ett lite mindre seriöst sätt. Bara göra den ngn gång, skriva ihop en halvkass avhandling (ok, jag känner redan där att jag inte tror på det själv...) och försvara den på ett bullshit sätt (och jo inte vill jag göra det heller på ett dåligt sätt).

Men, men var precis långt ifrån min "vardag" uppe på en gård omgiven av folk som gör exakt vad de vill och jobbar stenhårt utan att de någonsin kommer att tjäna mycket pengar på det, inspirerande!! Ska göra samma sak. Från och med just nu ska jag bara jobba på saker jag tror på! (Ska bara kolla fejjan först, haha)


hejsvejs Ninni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0